listopada 19, 2023

Katarzyna Zawadzka


Cześć! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Katarzyny Zawadzkiej. Niestety nie mam zdjęcia z aktorom. 

O aktorce:
Katarzyna Zawadzka - urodziła się w 1984 roku w Dygowie. Polska aktorka teatralna, filmowa i serialowa. Katarzyna Zawadzka wychowała się w Dygowie, jest córką Doroty i Marka Zawadzkich. W latach 2002-2016 jej ojciec pełnił funkcję wójta gminy Dygowo. Zawadzka jest absolwentką Wydziału Aktorskiego Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. L. Solskiego w Krakowie, który ukończyła w 2012 roku. Studiowała m.in. z Dawidem Ogrodnikiem, u którego boku wystąpiła w dramacie Chce się żyć, oraz Mateuszem Kościukiewiczem, z którym stworzyła parę w filmie Baczyński. W 2003 Zawadzka zagrała swoją debiutancką rolę w filmie Królowa chmur. Popularność przyniosła jej natomiast rola Anny w dramacie Barbary Sass W imieniu diabła z 2011 oraz postać Anieli Bylińskiej w serialu Prawo Agaty, w którą wcielała się w latach 2013–2015. Oprócz ról filmowych, od 2012 wystąpiła w trzech sztukach na deskach Narodowego Starego Teatru im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie. W marcu tego samego roku w Teatrze Polskim w Warszawie wcieliła się w postać Amelii, w sztuce Mazepa na podstawie tekstu Juliusza Słowackiego. W 2011 na 36. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni otrzymała nagrodę w kategorii „Debiut aktorski” za rolę Anny w filmie W imieniu diabła. W 2012 za ten sam film zdobyła główną nagrodę w kategorii „Najlepsza aktorka” podczas 8. Nowojorskiego Festiwalu Filmów Polskich.

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi Roland.

2 komentarze:

Copyright © 2014 PODPISY CELEBRYTÓW , Blogger