stycznia 01, 2024

Czas na podsumowanie roku


Cześć!
Jest 1 stycznia tak, więc najwyższy czas podsumować miniony rok. W 2023 roku zdobyłam osobiście zaledwie 3 autografy a to dlatego, że rzadziej jeździłam do Warszawy. Przede wszystkim brał je dla mnie Roland dlatego ich liczba jest znacznie większa i niestety już ich mi nie weźmie, ponieważ się z nim rozstałam i w cale tego nie żałuję. Jeśli chodzi o autografy zdobyte osobiście do dostałam je od:
Mateusza Waligóry:
Mery Spolsky:
Michała Kowalonka:

Jak widzicie miniony rok nie był dla mnie udany pod względem ilości zdobytych autografów i obawiam się, że z każdym kolejnym rokiem może być tylko gorzej. Jeśli chodzi o statystyki bloga to:
ilość postów - 1182
ilość komentarzy - 4029
ilość wyświetleń - 276166
ilość obserwatorów - 59
Wracają jeszcze na chwilę do tematu autografów to chciałam dodać, że jestem zadowolona z każdego, który zdobyłam osobiście, ponieważ te mnie cieszą najbardziej. A Wam chciałam podziękować za każdy komentarz, za każde wyświetlenie i za każdą obserwacje.
Pozdrawiam😘

3 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł na bloga :) Właśnie zdobyłaś kolejną czytelniczkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2024/01/1268-sabina-sago.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 PODPISY CELEBRYTÓW , Blogger