lutego 26, 2024

Katarzyna Miller


Cześć! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Katarzyny Miller. Niestety nie mam zdjęcia z psycholożką.

O psycholożce:
Katarzyna Jadwiga Miller - urodziła się  w 1962. Polska psycholożka, psychoterapeutka, felietonistka, filozofka, nauczycielka akademicka, piosenkarka, kompozytorka i autorka tekstów. Ukończyła filozofię i psychologię na Uniwersytecie Warszawskim. Wieloletnia wykładowczyni na Gender Studies UW. Publikuje swoje felietony w czasopiśmie „Zwierciadło”. Do marca 2020 roku prowadziła codzienną audycję w Radiu Kolor. Wydała prawie 40 książek (w tym 3 serie książkowe) oraz 2 tomiki wierszy. Na stałe współpracuje z ośrodkiem rozwoju osobistego Alcha. Stale udziela się w wielu stacjach radiowych (m.in. w Tok FM, Polskim Radiu RDC, stacjach Polskiego Radia, RMF FM czy Radiu Zet), kanałach w serwisie YouTube (m.in. Imponderabilia) oraz programach telewizyjnych (w tym w magazynach śniadaniowych: Pytanie na śniadanie i Dzień dobry TVN). Prowadzi swój autorski oficjalny kanał na YouTube pod nazwą „Na chwilę”, który powstał w lipcu 2021 roku[18]. W lutym 2021 roku opublikowała pierwszy teledysk – do coveru utworu Joe Dassina „Et si tu n’existais pas”. Piosenka w języku polskim została nazwana „Miłość ma karmelu smak”. 5 marca 2021 wydała debiutancki album studyjny Choćby tylko na chwilę, którego promowały dwa single: „Idę w ciebie jak w tango” oraz „Dojrzała miłość”.

Mój autograf od psycholożki:
Autograf załatwił mi Roland.

3 komentarze:

Copyright © 2014 PODPISY CELEBRYTÓW , Blogger