lutego 11, 2024

Rafał Madajczak


Cześć! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Rafała Madajczaka. Niestety nie mam zdjęcia z dziennikarzem. 

O dziennikarzu:
Rafał Madajczak - urodził się w 1980 roku. Polski dziennikarz. Od 2020 roku był dyrektorem kreatywnym Gazeta.pl. Od listopada 2018 roku pełnił funkcję dyrektora kreatywnego naTemat360. Wcześniej pracował jako dziennikarz w „Rzeczpospolitej" i „Przekroju", współtworzył serwis o polityce Pardon.pl oraz segment kabaretowy programu „Szymon Majewski Show" w telewizji TVN. Rafał Madajczak jest twórcą serwisu satyrycznego ASZdziennik.pl, który należy do portfolio Grupy naTemat (Glob360). Jako redaktor naczelny tej witryny zasłynął wraz z zespołem wiralowymi materiałami komentującymi bieżące sprawy polityczne, gospodarcze i kulturalne.

Mój autograf od dziennikarza:
Autograf załatwił mi Roland.

2 komentarze:

Copyright © 2014 PODPISY CELEBRYTÓW , Blogger