marca 26, 2023

Grzegorz Miśtal


Cześć! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Grzegorza Miśtali. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem. 

O aktorze:
Grzegorz Miśtal - urodził się 19 stycznia 1973 roku w Krakowie. Polski aktor filmowy, telewizyjny oraz teatralny, dziennikarz i prezenter. Obecnie prowadzi Studio Oprawowe TVP, program Halo Polonia w TVP Polonia, program katolicki Między Ziemią a Niebem w TVP1, oraz Telewizyjny Kurier Warszawski i program Twoje Sprawy w TVP3 Warszawa. Ukończył VI Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Krakowie. Tam też ukończył w 1996 Państwową Wyższą Szkołę Teatralną, rok później otrzymując dyplom. Na antenie TVP1 od 1999 do 2012 był gospodarzem oprawy telewizyjnej. W latach 2009–2012 prowadził poranny program Kawa czy herbata?. Od 2002 do 2012 prowadził program społeczny Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie o poszukiwaniu ludzi zaginionych. Pod koniec 2012 objął prowadzenie programów TVP Warszawa: Telewizyjny Kurier Warszawski, Wywiad Kuriera, Pod lupą, a także TVP Regionalna: Raport z Polski. Został też trenerem wystąpień publicznych w Akademii TVP, a na początku maja 2016 także współprowadzącym program Halo Polonia w TVP Polonia. Obsługiwał dziesiątki ważnych wydarzeń, takich jak m.in.: 60. rocznica oswobodzenia obozu Auschwitz-Birkenau, pielgrzymka papieża Benedykta XVI, otwarcie Cmentarza Orląt Lwowskich, zaprzysiężenia Prezydentów RP czy transmisje ceremonii państwowych z placu Piłsudskiego. Prowadzi również działalność gospodarczą opartą na usługach konferansjerskich.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze:

Copyright © 2014 PODPISY CELEBRYTÓW , Blogger