marca 14, 2023

Lea Oleksiak


Cześć! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Lei Olesiak. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką. 

O aktorce:
Lea Oleksiak - urodziła się 29 kwietnia 1980 roku w Warszawie. Wcześniej nazywała się Anna Olesia. Jednakże, jej zdaniem jest to zbyt tradycyjne i w związku z tym zdecydowała się jako 20-latka oficjalnie stać się Leą. Polska aktorka filmowa i telewizyjna. Popularność zdobyła jako Anna Reiter w serialu Na sygnale.  Znana jest też z roli Mai Brzeskiej z serialu Gliniarze.

Mój autograf od aktorki: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

3 komentarze:

  1. Jak zawsze super - gratuluje i pozdrawiam kolega z bloga "Gadżety na dobry dzień".

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://autografymalutkiej.blogspot.com/2023/03/1230-tadeusz-sznuk.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 PODPISY CELEBRYTÓW , Blogger