kwietnia 03, 2023

Michał Barczak


Cześć! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Michała Barczaka. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem. 

O aktorze:
Michał Barczak - urodził się 23.11.1990 rok w Poznaniu. Jest absolwentem PWSFTViT w Łodzi na wydziale aktorskim (2014) oraz Szkoły Baletowej w Poznaniu (2009). W 2013 roku otrzymał Stypendium Ministra Edukacji Narodowej za wybitne osiągnięcia artystyczne. Pracuje na stałe w Warszawie w teatrach: 6 piętro, Inka, Scena Współczesna oraz w Krakowie w teatrze Stu. Oprócz tego współpracuje z: Teatrem Polskim w Warszawie, Och Teatrem, Teatrem Narodowym, Teatrem Wielkim w Łodzi, Sceną In Vitro w Lublinie, Teatrem Witkacego w Zakopanem. W 2022 wyreżyserował swój pierwszy spektakl pod tytułem: „Róża w Krainie Łobuzów”, w Teatrze Imka w Warszawie. Oprócz tego jest pedagogiem Akademii Muzycznej w Łodzi.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

1 komentarz:

  1. Gratuluję! Zapraszam na nowy post: http://autografymalutkiej.blogspot.com/2023/04/1232-roksana-wegiel.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 PODPISY CELEBRYTÓW , Blogger