czerwca 08, 2023

O wszystkim co związane z moim kolekcjonowanie autografów


 Cześć!
Dzisiejszy post będzie trochę inny, ponieważ postanowiłam, że napisze Wam w paru punktach o wszystkim co jest związane z moim kolekcjonowaniem autografów. Jeżeli jesteście ciekawi to odsyłam Was do jego przeczytania. 

  1. Nie wstawiam postów z autografami, które mi się powtarzają, ponieważ nie ma sensu pisanie po raz enty na temat tej samej  gwiazdy.
  2. Nie kolekcjonuję autografów od osób duchownych, ponieważ jestem osobą niewierzącą.
  3. Nie kolekcjonuje  autografów od posłów z prawicy. 
  4. Nie zbieram autografów od muzyków Disco Polo, ponieważ nie na widzę takiej muzyki.
  5. Nie wymieniam się za autografy ani ich nie sprzedaję, ponieważ nie ma to dla mnie najmniejszego sensu.
  6. Nie załatwiam nikomu autografów, ponieważ nie stać mnie na koszty przesyłki a oprócz tego znając siebie zapomniałabym komu jaki autograf miałam załatwić. 
  7. Nie biorę autografów od osób z programów typu Królowe Życia, Google Box czy Hotel Paradise, ponieważ branie autografów od osób z tego typu programów nie ma sensu, ponieważ nic sobą wartościowego nie reprezentują. 
  8. Biorąc autografy staram się patrzeć na jakość a nie ilość.
  9. Marzy mi się mieć autograf od piosenkarki INNA, Donalda Tuska, Rafała Trzaskowskiego czy Macieja Maleńczuka.
  10. Mając okazję osobiście wziąć autograf lubię sobie zrobić z gwiazdą pamiątkowe zdjęcie. 
  11. Wymarzone autografy jakie mam są to autografy od Magdaleny Tul, Bronisława Komorowskiego czy Jurka Owsiaka. 
  12. W swojej kolekcji mam tyle autografów, że jest mi się trudno doliczyć ile ich mam, ponieważ co chwile dochodzą mi jakieś nowe.
  13. Nie wysyłam listów do gwiazd z prośbą o autograf, ponieważ nie chce zawracać im głowy.
  14. Gdy widzę znaną osobę na ulicy to nie proszę jej o autograf, ponieważ każdy chce mieć życie prywatne. 
  15. Autografy przechowuje w foliach i segregatorach  wielkości formatu A5. 
  16. Na blogu nie pojawiają się autografy od osób, których nie ma biografii bądź dobrej jakości zdjęcia w Internecie. 
  17. W swojej kolekcji mam za równo autografy od polskich jak i zagranicznych gwiazd i to samo tyczy się wspólnych zdjęć. 
  18. Kiedyś myślałam nad założeniem bloga na, którym będą pojawiać się tylko i wyłącznie moje zdjęcia z gwiazdami, ale przemyślałam to i doszłam do wniosku, że to nie ma sensu, ponieważ moje zdjęcia z gwiazdami znajdziecie za równo na tym blogu jak i w moich mediach społecznościowych. 
  19. Jeśli chodzi o grafikę na blogu to jest ona mojego autorstwa. 
  20. Postanowiłam zmienić adres bloga, ponieważ poprzedni mało nawiązywał do tematyki bloga. 
  21. Oprócz bloga o autografach prowadzę również grupę na Facebooku, która nazywa się Fani Autografów.
  22. Autografy zaczęłam zbierać zupełnie niespodziewanie i tak mi się to spodobało, że kolekcjonuję je do dzisiaj. 
  23. Gdy nie mogę mieć od jakieś gwiazdy autografu to bierze mi go mój chłopak. 
  24. Autografy zbieram gównie w zeszytach. 
Postanowiłam, że dzisiejszy post napiszę w punktach, ponieważ taka forma pisania bardziej pasowała mi do jego tematyki. Punkty w poście są pisane w kolejności przypadkowe. 
W najbliższą sobotę jadę na tydzień do Kołobrzegu. Tak, więc następny post z autografem pojawi się w poniedziałek po moim powrocie z nad morza. 

Pozdrawiam i do następnego napisania :)

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy wpis :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2023/06/1242-bozena-dykiel.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 PODPISY CELEBRYTÓW , Blogger