marca 18, 2024

Patryk Cebulski


Cześć! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Patryka Cebulskiego. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem. 

O aktorze:
Patryk Cebulski - urodził się 1 stycznia 1998 roku w Niepołomicach. Polski aktor telewizyjny i filmowy. W 2014 zadebiutował jako aktor w roli Krzysztofa Żarka w serialu paradokumentalnym TVN Szpital. W latach 2014–2016 grał Michała Rudnickiego w serialu paradokumentalnym TVN Szkoła. W latach 2016–2019 wcielał się w Eryka w serialu TVP2 Barwy szczęścia. W 2021 telewizja Polsat rozpoczęła emisję serialu komediowo-obyczajowego Kowalscy kontra Kowalscy, w którym gra rolę Janka Kowalskiego oraz serialu komediowego Kuchnia, w którym gra kucharza Maksa Ławrowskiego. Jesienią 2021 z Wiktorią Gąsiewską na antenie Polsat Café prowadził kulisy dwunastej edycji programu Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami. 31 grudnia współprowadził koncert telewizji Polsat Sylwestrowa Moc Przebojów. W 2022 był uczestnikiem szesnastej edycji programu rozrywkowego telewizji Polsat Twoja twarz brzmi znajomo. W 2022 został absolwentem Wydziału Aktorskiego Akademii Sztuk Teatralnych w Krakowie.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi Roland.

3 komentarze:

Copyright © 2014 PODPISY CELEBRYTÓW , Blogger