kwietnia 07, 2024

Wojciech Bojanowski


Cześć! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Wojciecha Bojanowskiego. Niestety nie mam zdjęcia z dziennikarzem.

O dziennikarzu:
Wojciech Bojanowski urodził się w 1984 roku. Polski dziennikarz telewizyjny, od 2007 związany z TVN i TVN24, a od 2022 także z CNN. Autor reportaży i filmów dokumentalnych. Dorastał w Knurowie na Górnym Śląsku. Ukończył studia na Uniwersytecie Jagiellońskim, na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Pracował dla TVP Kraków, „Panoramy” w TVP2, „Wydarzeń” w Polsacie. Publikował reportaże w „Dużym Formacie” i „Newsweeku”. Jest związany z telewizją TVN, z redakcjami „Faktów” i „Superwizjera”. Zajmuje się tematyką zagraniczną i dziennikarstwem śledczym. Na początku 2022 m.in. w Kijowie relacjonował zniszczenia, które spowodowały ostrzały przez rosyjskie wojsko podczas inwazji Rosji na Ukrainę. Od 2022 występuje ze swoimi krótkimi relacjami w języku angielskim dla CNN w programie „Connect the World", w którym przybliża widzom wybrane wydarzenia dziejące się w Polsce. Pierwszym jego łączeniem z amerykańskim studiem była przeprowadzona z nim na żywo rozmowa przez dziennikarkę Biancę Nobilo, w której z Katowic komentował sytuację związaną z przechodzącą nad Polską w lipcu falą upałów. Mówił również, jak z wysokimi temperaturami radzą sobie mieszkańcy i turyści przybywający do miasta.

Mój autograf od dziennikarza:
Autograf załatwił mi Roland.

2 komentarze:

  1. Super podpis - też chciałbym mieć autograf od Pana Wojciecha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2024/04/1281-bartosz-winiarski.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 PODPISY CELEBRYTÓW , Blogger