czerwca 04, 2023

Katarzyna Jaroszyńska


Cześć! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Katarzyny Jaroszyńskiej. Niestety nie mam zdjęcia z dziennikarką.

O dziennikarce:
Katarzyna Jaroszyńska - z wykształcenia jest dziennikarką, bywa prezenterką. Zaczynała w „Życiu Warszawy”, potem pracowała w „Przekroju”, aż trafiła do telewizji. W programie „Rytm Miasta” na antenie TVN Warszawa robiła relacje na żywo z najróżniejszych miejsc i wydarzeń w stolicy. Potem z reporterki awansowała na prowadzącą. Po TVN Warszawa przyszedł czas na TVN Style, gdzie była gospodynią programu „Moda z bloga”. Przez pierwsze półrocze 2012 roku spędzała miłe popołudnia współprowadząc „Na poddaszu” w TTV. Nigdy nie przestała pisać. Publikowała w „Newsweeku”, „Sukcesie” czy miesięczniku „Press”. Gdy nie pracuje, dużo jeździ na rowerze, całkiem sporo czyta, trochę pływa.

Mój autograf od dziennikarki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 PODPISY CELEBRYTÓW , Blogger