maja 12, 2024

Marcin Borchardt


Cześć! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Marcina Borcharda. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze:
Marcin Borchardt - urodzony 21 września 1984 r. Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. Ludwika Solskiego w Krakowie, Wydział Lalkarski we Wrocławiu 2009 r. Aktor Bałtyckiego Teatru Dramatycznego od 1.09.2009r. do 31.08.2023 r. Obecne gra w BTD gościnnie. Wyreżyserował i współwyreżyserował spektakle „Dachowanie” i „Strażniczka Magicznego Lasu”, które zostały nominowane do 23. edycji Ogólnopolskiego Konkursu na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej Organizowanego przez Instytut Teatralny im. Z. Raszewskiego w Warszawie oraz przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Wyreżyserował cztery charytatywne spektakle „Dziennikarze Bajarze”, „Nie kochać w taką noc to grzech”, „Wesele Jamneńskie” i „Statek Koszalin” z udziałem dziennikarzy, przedsiębiorców i polityków, współreżyserował spektakl „Grease”. Działa jako instruktor teatralny regularnie współpracując z CK 105 i stowarzyszeniem edukacyjnym „Akademia Wyobraźni” z Wrocławia. Z komikiem Szymonem Łątkowskim współtworzy kabaret „I Inni”. Poza Teatrem pojawił się także na ekranie TV. Zagrał główną rolę w filmie A. Gizy „W stepie szerokim”.

Mój autograf od aktora: 
Autograf załatwił mi Roland.

3 komentarze:

Copyright © PODPISY CELEBRYTÓW , Blogger