maja 19, 2024

Sandra Kubicka


Cześć! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Sandry Kubickiej. Niestety nie mam zdjęcia z fotomodelką.

O fotomodelce:
Sandra Milwiw-Baron zd.Kubicka - urodziła się 22 stycznia 1995 roku w Łodzi. Polska fotomodelka i celebrytka. W 2008 przeniosła się z rodziną do USA i zamieszkała w Miami. Sesje zdjęciowe z jej udziałem publikował m.in. magazyn „Treats!”. W 2015 była jedną z głównych modelek Asos, dwa lata później modelką z rozkładówki amerykańskiego wydania magazynu „Playboy”. Czasopismo „Maxim” umieściło ją na liście 100 najseksowniejszych nazwisk Ameryki. Na polskim rynku jest reprezentowana przez agencję Avant Models Małgorzaty Leitner. W 2019 zajęła trzecie miejsce w 10. edycji programu rozrywkowego Polsatu Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami. W 2023 prowadziła program randkowy Telewizji Polskiej Love Me or Leave Me. Kochaj albo rzuć oraz program muzyczny Rytmy Dwójki. Była zaręczona z DJ-em Cedrikiem Gervaisem i przedsiębiorcą Kaio Alvesem Goncalvesem. W 2021 związała się z muzykiem Aleksandrem Milwiw-Baronem. 6 kwietnia 2024 odbył się ich ślub. Choruje na zespół policystycznych jajników. W wieku 19 lat przeszła operację powiększenia biustu.

Mój autograf od fotomodelki: 
Autograf załatwił mi Roland.

3 komentarze:

Copyright © PODPISY CELEBRYTÓW , Blogger